Wuhuu !!


Hej (:
Idag har det varit en helt normal skoldag och kallt väder är det ute. Klockan 10.50 ( finsk tid ) for jag till tandläkaren och fick bort min tandställning , jeee. Men fick en annan istället , buu. Hur många grejjer ska dom rikit sätta in i munnen på mig ;( inte är väl mina tänder så sneda.
Ikväll skall jag fara till Sara , har inte varit där på ööh.. kommer int ihåg kanske , har ingen aning var för länge sedan sen. Usch vad det käns konstigt att inte ha tågrels. ;s 
Men snart och äta mat och sedan iväg till Saras.
Ha en bra kväll !♥

Postat av: madde

Nej vet du, du o jag kommer nog hålla på o fota så herrigud endå :) Men köpt int den dä kameran.. de visade sig att den va jätte kakka :( men ska beställa en anna imorgon efetr skolan :) Hihi, tack , dina bilder e oxå jätte nice :) <3

2011-05-03 16:35:09
URL: http://wildandcrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: