Söta som jordgubbar !

Hej (:
Hemma från solningen och från Danos. Jag och Pernilla hade roligt och lite bränd blev man faktiskt , känner lite att det bränner i ansikte o på armarna. Efter det for vi en sväng via pernilla och kollade en snitt av ishockey , till sist som finland vann .... JEEEE !! Nåia efter det for vi sen till Danos och jag hade kameran med och fotade de alla tre kissorna , söta som f*n. Bilder nedan. Ikväll skall jag mumsa i mig mat , tyvärr så ble det faktiskt ingen länk för mig idag inte men imorgon kanske ; D
Nu skall jag fortsätta nörda på datan (;

Hejs !♥



mera bilder kommer efter hand (; 


Postat av: Sara

Awss, vill o ha kattungar! ^^

2011-05-10 20:29:34
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: