3 dagars inlägg

Hej (:
En tid sedan jag bloggat , på lördags natten hade vi nattsäbä och roligt och lite sömnigt var det. Missade också Finland - rysslans match men hörde att Granlund gjorde ett superbra mål som jag kollade senare på youtube , vilket mål !!♥Kom hem kvart före sex tiden ungefär på morgonen då jag for direkt och la mig och vaknade vid elva tiden då Sara ringde och frågade om kvällen. ( lördag kvällen ) Då vi for till Sebbes på " kalas kaffe ". Efter kalasandes blev vi i ekenäs och kollade på eurovisionen , som jag inte tyckte riktigt om iår , eftersom alla länder skall rösta på grannländerna fast dom inte är bra så , men vist vinnarlåten va ju inte den sämsta utan riktigt bra nog.
_
Idag vaknade jag vid 12.06 och for och laga morgonmål och efter en stund startade vi till citymarket.
Ikväll kommer det Sverige - Finland som kommer att vara en spännande match , troligtvis.
Nu skall jag chatta och höra på musik resten av kvällen tills matchen börjar.
Hejs !♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: