2 dagar !

Hej (:
Orkade inte blogga när jag kom hem från Saras men kul hade vi och senare på kvällen kom sebbes dit och kul hade vi alla tre och så kollade vi på en film men hann inte si hela för skulle hem halv tie.
.
Idag har det varit en helt normal skola , Sofia var i skolan så hon är frisk men Nise är inte frisk ännu men hon kommer kanske imorgon (: ♥  Efter skolan var jag med zaida o emma på stan en stund bara och där såg jag nise ropa så jag sprang till henne o pratade en stund. Efter det for jag till Emma med Emma , höhö. Och sedan på dans som var sista gånger för. ); Men nu skall jag söka efter en låt som jag aldrig kommer att hitta som vanligt.
Hejs !♥

Postat av: Sara

Soriii om du tkr dom e hemska. Men du e ju skitsöt på dom ju!! :DD <3

2011-05-04 19:46:55
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: