Vilken dag , fredag!

Hej (:
Var inte på datan igår var till påminne med Emma,Zaida och Ida. Kul hade vi !♥
.
Idag har det varit en sådär skoldag , har hänt ganska så mycket nu den här veckan. 
Efter skolan kom jag hem , direkt när jag vara hemma mådde jag lite dåligt ( alltså på humöret ) så jag kasta mig i säng och sovde ända till nu. Har inte heller sjuk hals mera , som tur. För vi skall imorgon bitti starta till Dalsbruk ! Kommer blir riktigt kul.
Vädret idag är inget speciellt , slaskigt och äckligt och blött , hur roligt låter det då ?
Men våren är ju påväg , i påminne har videkissorna redan börjat blomma lite. VårVårVår!♥
Nu ska jag vara på datan , kommer inte att blogg något på helgen nu. Bloggar när jag kommer hem , troligtvis på söndagen.
Hejs!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: