SUCK !!

Hej (:
Hemma från skolan och tog en tupplur. Idag när jag vaknade var jag glad tills jag kollade ut genom fönstret då jag så att det hade kommit mera snö -.- SUCK !! Jag eller vi som vill ha våren och sommaren nu fram !
Skoldagen var rätt så himla långsam och trög på alla vis timmarna gick ju inte alls framåt. Hemskt !
Och mina nerver e på minus sidan inget vidare bra inte , nerverna har jag fått av vissa personer , men ingen fakta om det sätter vi hit ! (:
Om en halvtimme så ska jag fara ut med Pernilla och prata och gå omkring i karis kanske , om hon har vaknat förståss om en halvtimme. Men hoppas det ringer och väcker henne annors.

1 års gammal bild på Emma och mig !♥

Hejs !♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: