Min hund ;o

Hej (:
Var en helt okej skoldag och ändrade planer har jag oxå , var meningen att vi skulle till påminne men vi for inte heller för de är "storm" ute. Så vi kanske far på söndagen iställert. Efter skolan for jag till Zaida me Emma. Kul hade vi. Imorgon kommer Madde hit till mig  och hon kommer bli övernatt till lördagen. Och imorgon blir det då fotis träning första prövningen och kommer att dö , för det som zaida berättade så jag tänkte idag redan dö.
Idag när jag kom hem från Zaidas så såg jag Laku och han är helt skallig ;o Det är inte alls som en pudel mera utan mera som e labrador. hehe ^^ Men nu snart ska jag fara o laga mig klar för natten.

Lite dålig bild , svartvit. Tog sådär hastigt en bild ; )
Hejs!♥

Postat av: SaraO

Haha, aws va söt "labrador" :DD

2011-03-10 21:47:58
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: