Har glömt en massa ;oo

Hej (:
Kom just in och har varit ute och gå med min hund Laku.
Och där ute hände det ganska så mycket , jag såg ettspringande möss på vägen och när Laku såg mösset började han jaga men stoppade för ville inte att Laku skulle ta mösset , blev och stirrade på den stjärnklara himlen och började tänka " nu skulle jag vilja ligga brevid en viss person och titta på den stjärnklara himlen" Okej nu ska jag sluta drömma här, hehe.
I skolan var det rätt okej , fick 10 i mitt IT förhör/prov. På dansen var jag heeelt borta kom inte ihåg dansen nästan alls och nu har jag suttit och försökt skriva dansen på ett papper rätt så bra gick det till jag skulle dansa det som stod på pappret och de gick inte alls hade glömt en massa som jag inte kommer på mera. Orkar inte mera försöka på det.
Ikväll ska jag inte göra något annat än göra läxor och sitta och kolla på tv.
Ha en bra kväll !♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: