Börjar få flunssa. ;(

Heij (:
Idag vanlig skoldag. Som jag sa igår hoppas jag inte blir sjuk jo gissa, har börjat känna mig lite flunssig,great!
Så nu måste man hitta på att dricka något varmt o ha på sig o fullt me kläder på.
Nåiia..Idag har jag inte gjort något annat än suttit o lagat läxor och hört på musik.
Och nu skriva en lista på vad allt jag ska ha me till freda - sönda : ) ♥ Far på fredagen till saras övernatt och på lörda morgonen far vi vidare till en simplats och det kommer bli roligt.
Men nu ska jag inte sitta o prata allt skit. Imorgon kommer inte nise till skolan så det betyder att jag har ingen o vara med på IT - timmen ;(
men nu ska jag fara o se på tv o öva lite till på geografin : D
Heijs!♥

Postat av: Lovisa

sv: man måste göra en ny blogg tror jag:/

2011-01-26 00:01:42
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: