Bloggdags. --> Gonatt (;

Heij (:
Har inte blivit nåt inlägg här tidigare har haft ganska så mycket att göra.
Från vår klass är det många sjuka igen en gång. Hoppas man inte blir själv sjuk skulle bara inte hinna med det.
Var till läkaren idag , och  hon sa att det kan hända att jag har nån astma sak,men bara kanske. Så ska och kolla det om några veckor. Efter skolan var jag väldigt trött,men hann inte söva för klockan  fyra for jag o mamma tillbaka till skolan och hade föräldramöte. Efter det for vi till säästö pörssi där jag hittade ett par farkkun som passade bra.
Var oxå på Hp som gick sådär, fick känningar av min fot som jag hade vrickat och nu har foten börjat värka igen  -.-
Hoppas det bara blir bättre.
Men nu ska jag gå o sova.
Godnatt!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: