Problematiska problem !?


Hej (:
.
Hemma från dansen. Och mitt humör och illa mående är inte det bästa. vet inte vad jag har för fel mera har börjat må illa varje gång jag äter något och  måste lägga ner mig på golvet , börjar bli lite för mycket att oroa sig för nu ;s
+ att jag har hela tin stickningar sidan av lungorna..konstigt. Har man någo fel eller är de faktiskt normalt ?
men jag överlever nog eftersom jag haft det förut.
Så ikväll ska jag ta det riktigt lugnt och bara sitta vid datan , höhöh.  men nu skall jag inte sitta här o babbla om mina underliga problem.
.
Just nu sitter jag och chattar och hör på musik har just flyttat mitt piano till andra sidan väggen och den ryms bra där. Så nu har jag lite mera utrymme. Men nu fortsätta höra på musik.
Hejs !♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: