Mööii (:

Godkväll !
.
Ikväll har jag läst på engelskan och kollat på teve och varit ute och gå. Imorgon blir det först att skriva engelska provet och sedan till kyrkan med hela skolan och därefter skall jag till zaida övernatt. Vi skall ha jätte skojj , har inte vari där på en evighet så.
.
Aijooh , när jag va ute och gå så for jag in i skog här brevid och när man kommer in i den skogen käns det helt grönt , precis allt e grönt , granarna , blåbärsrisen o allt annat va som finns i en grön djungelskog , de kändes hemskt grönigt. 
.
Skall nu lite fundera på min,zaidas och maddes presentation om Spanien i Geografin att vi nångång får de färdigt (: Madde hade uppgift att söka några ord på spanska och jag o zaida skriva fakt om själva spanien.
Så bäst att göra något.
Men nu repetera lite till i engelskan..
Hejs !♥

mmh , vet...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: