Konstiga människor.

Hej !

Förlåt att jag inte bloggade igår hade generalrepetition och var hemma först vid nie tiden och efter det läste jag lite på historia. 
.
Idag har det varit en sådär skoldag läsämnen och historia prov som gick helt bra. Efter skolan bärde jag på en stor kass och påvägen till Emmas såg vi en massa , Hahaha. Först såg vi en gammal gumma som hade en liten butikskärra som småbarn brukar skuffa på , sött. Efter en stund så mötte vi andra många personer som jag inte ork skriva hit. Det var väldigt konstigt alltihop, xD
När vi var hemma hos emma så åt vi och lagade oss färdiga till generalrepetitionen. Och nu är jag hemma igen.
Nu fortsätter kvällen med att sitta vid datan och kolla tv.
Hejs !♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: