Better off dead !


Hej (:
Hann inte blogga igår kom hem vid nie tiden och läste lite på prov som jag skulle skriva idag men kunde inte för hade tandläkar tid just den timmen så skriver provet imorgon. Ikväll ska jag läsa lite till på engelska provet och reda upp rummet för det behövs. Blir en stund ensam ikväll så ska fara en lång länk med Laku , fastän det är mulet och ganska kallt men bättre än för varmt för Laku ( Laku = min hund ) Nu och äta.
Nu är ju också föreställningarna slut , tråkigt nog för jag tycker de är allt för några. Men nästa år igen och skall ju börja i en till grupp i höst så kanske blir lite mer danser.
Hejs !♥

Postat av: Anonym

du var jätteduktig i danserna - mm

2011-04-21 09:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: