Åkt skoter idag en massa (:


( billy ♥ )
Hej (:

Idag var Sofia och denise i skolan så roligt att träffa dom efter en vecka att inte sett dom och bruna var dom kände mig väldigt vit  fastän är det ändå. ; (
+
Idag har madde varit hos mig vi har varit ute och kört med hennes mopo och jesse och denise följde med. Kul hade vi. Madde for för en stund sedan hem och nu håller jag på som bäst att titta på ett hund program och jag gillar de programen eftersom lär mig lite därifrån. Imorgon skall jag med tåg till Hangö och träffa pappa. Och sen blir det inte förrän i juni föratt jag måste varje söndag nu fara till kyrkan. Kom på just att det är inte många dagar kvar til skolan herreguud det här året har farit igen. Men skönt med sommarlov skall det bli !
Men nu kolla på tv.

Hejs !♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: