14:29


Sry för dåliga inlägg här,har inte bara hunnit blloggat här på veckoslutet haft fullt upp.
På fredagen for jag övernatt till Pernilla till lördan.
Och på lördagen alltså igår kom madde till mig övernatt!♥
Hon är fortfarande här ;DD

Hos Pernilla: Hade vi ofc roligt ;D Men hon somnade lite tidigt,så jag satt uppe på datorn och så på kauna.Men orkade inte vara uppe mera så skulle stänga av teven,men joo..Lyckat gick det ju inte,hamna väcka upp Pernilla och fråga hur man stänger av teven x´D
Vi vaknade tolv tiden typ.For hem vid tre tiden.
Städade rummet när jag kom hem och for i duschen.Och väntade tills Madde kom.
Vi har oxå haft väldigt kuul :´D

BILDBOMB!!


Hos Pernillas!♥

hähähähä^^

Mera bilder kommer idag! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: