Svar :

Tack alla som har kommenterat ((: 
Hehe^^ (: Fortsätt så,blir jätte glad med positiva kommentarer.


Idag: Vanlig måndag,men dagen gick ganska snabbt.Hade jumppa idag men kunde inte vara med p.g.a att jag hade en sån huvudvärk för att jag inte hade sovit tillräckligt typ bara 3timmar.Men har blivit lite piggare.
Men inatt ska jag nog sova mycket bättre.
Nååiia...Efter skolan for jag till frissan och klippa pannluggen,slapp gratiis (;
Sedan hem och slöa till klockan sex tiden,då och dansa.. (:
Och nu sitter jag här och ser på Tv:n :´D 


Min nyklippna pannlugg (; Vad tycks? 

-.- :D

Postat av: Anonym

snyggt hår wau - men sömn behöver man minst 8 timmar aija baija

o myky mat hihi

mm

2010-09-21 09:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: