Alone Home!

Hej.

Just for Sara hem. :( Tråkigt! Så nu vet jag inte vad jag ska göra.
Vi har pysslat,ritat och skrattat ;D Som vanligt.Ska redigera bilderna från idag nu,så kommer lite bilder in ;D
Imorgon blir det skola,har inte nån lust,sku vilja vara hemma och lata med kaverina.Men man får nog bara fara. ;D
Mamma o Laku e i skogen o plockar svamp så e ensam hemma.Och har väldigt tråkigt.
Bilder!


Normala människor i varjefall ;DD


Men nu ska jag kolla på tv o samtidigt vara på datorn!.

Ha det så bra!

Postat av: Sara

Hehe, bra att du gillar namnet! :)



På din första bild ser det ur som jag sku klippa mig i tungan elr nåt :DD



Syns imoron <3

2010-09-05 20:12:33
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: