21.19

Heij o halloij.. (;

Har inte bloggat på en tid men var från lörda till söndag övernatt till Sara gullet.Och genast efter det till Tenala på kalas (; Så det var roligt nog det oxå.När jag kom hem måddes jag skriva enkka uppsatsen som jag satt o funderade över en halv timma och sedan först skrev ned (: Men vitsordet får man veta nästa gång kanske (: 
Idag var det en vanlig skoldag,är så gullit att se det nya paret i skolan (; Efter skolan for jag hem och lata mig och hade ganska roligt med mamma här hemma,sällan vi brukar ha roligt (: Lite över 18.oo startade jag till Hp.Efter det hem och ut me Laku o skriva rysaren och nu sitter jag här o äter sockervadd och hör på musa och borde renskriva min rysare (; Men det hinner jag med nog (:

Men nu ska jag fortsätta en stund att chatta och sånt ;D 
Ha det så bra!♥
Puss!♥

Blommaah! (;
(inte den bästa)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: