17:52!

Bloggade inte igår hade ingen lust,börjar bli lite dålig på det här bloggandes nu förtiden. ;s
Igår var jag på Hp o efter det ut en stund med Pernilla.Vi hade mycket att prata om.
Kom hem vid nie tiden var lite kusligt att cykla hem i mörknet men kvar är man nog ;D

Idag var det förståss skola.Vi fick sluta kvart över två.Efter skolan for jag ut med ett par människor ;D
Det var riktigt roligt.Kom hem vid ömh?kanske halv fem eller något åt den tiden.
Jaa aah..Hitta på något att skriva? x´D Som jag sa att jag börjar bli lite dålig på detta. x)
Ikväll ska jag väl fara några rundor runt spånbanan ;D Behöver lite motion ;DD


bjuder er på en låt ;D INNA-10 minutes!♥

Postat av: heidi!

Sluta inte skriva, för då vet jag inte alls vadu hittar på ;) PUSS!

2010-09-08 10:17:01
URL: http://vendelaochheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: