11.02

Sry,att jag inte har bloggat på en tid igen,men det har varit höstmarkna i Ekenäs och bara måste diit ((: Har varit där båda dagarna,men inga bilder för fotade med andras imellan,så det kommer bilder senare.Nåio..Har varit jätte skojj,på torsdagen var jag med,Emilia,Sara o Nette,men sen gick jag o Sara en sväng ensamma för hade tappat bort Emilia.Men träffade Pernilla oxå (:
Och igår (fredagen) var jag med,Denise,Sofia,Mähönen,kenneth,Daniela,Pinja,Affe m.fl.
Vi hade oxå helt mega roligt.

Idag
senare på eftermiddagen vid fyra tiden ska jag till Sara övernatt!♥ Det ska bli ocå mega skojjiit. (:
Men nu ska jag snart börja städa rummet och sedan i duschen.

Ha det bra!♥

Postat av: Pernilla!

hehe ;D int e de ju någo fel på den :'D

2010-09-27 20:05:19
URL: http://muumilimu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: