17.16

Hann inte blogga igår,sällan jag börjar med en mening såhär.
Idag har det varit en helt vanlig dag.Efter skolan hade vi skolinnebandy,fick reda på lagena,slapp nog med men blev som reserv men bättre än att int vara med.Missar skoldagen iallafall då när vi e på turné x ))
Läste oxå igår på wilma att vi har TRE prov nästa vecka. ;o enkka,hissa o biolla,så det blir en tung vecka.

Har nya gardiner o ny matta (bruna) rummets färg blev helt annorlunda mörkare o myysigare + ljus ska jag skaffa mera till mitt rum. (; Blir lite myyspyys hit nu ((;


Idag borde jag fara efter min cykel till Pernilla,far om 15min :-P
Så att jag inte behöver stressa med det sen på helgen (: Blir väl en stund o tala med Pernilla på samma gång.
Men sen direkt hem igen,blir att vara barnvakt igen en gång,medan mamma o Andreas e ute o går.

Hörs ikväll!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: