16.36

Heeij.
Idag har jag/vår klass slutat 14.oo för vår lärare blev sjuk och for hem.
Hamnade gå hem från skolan idag för hade åkt bil till skolan med saras.s gick o sjöng snällasnälla för vi sjunger den i musiken (: Den har fastnat i mitt huvud,ringde oxå påvägen hem till sjuklingen Kika o berättade vad vi har gjort.
När jag var hemma satt jag ner mig och så på tv en stund.Efter det blev det att ta fram saken och börja klippa Laku kring nosen och ögonen gick rätt så bra och duschade honom oxå. Allt gick finemang,han ser lite smått roolig ut nog för när jag inte hittade rakmaskinen så,men till nästa gång ska jag nog hitta den.
Ikväll har jag inga planer underligt nog,får kanske hitta på något bara.
Bloggar mera ikväll!
Puss o Kram!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: