21.07

Heijssan..

Då får man säga igen förlåt att jag inte har bloggat har inte direkt hunnit o orkat.
Igår tills idag har jag varit hos Sara.När jag kom hem for jag ut med Laku och satt på datan en stund.Efter det blev det att fara på dans.Det blev mycket stretchas den här gången,var ju oxå styv som järn,haha^^
Nåiiaa..men klarade för det mesta allt.
Märkt att det inte har komit någo bilder in på bloggen på länge,så kanske borde gå ut o fota liite (: 
Men inte riktigt nu i mörknet. x )

Höstlovet tar slut klockan oo.oo,så imorgon bitti ska man stiga upp och fara till skolan,uss säger jag har bara ingen lust att fara heller längtar redan till jullovet.Men lite pinas måste man nog.Orka på bara.

Nu ska jag fara!♥
Ha det så bra!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: