Höstloov!♥

Idag har det då varit dagsverk. Har varit hela morgonen och dagen hos pappa. Har tvättat soffan,krattat och sopat terrassen. Klockan gick otroligt snabbt. Fick börja plocka sakerna i väskan o iväg hem till mamma. Trodde att jag skulle bli försenad till metallmässan men det blev jag inte. Hade nästan en hel timme på mig o göra mig klar hemma,men jag o pappa fortsatte till fammos där jag fick en jumper,2par vantar,karkki,en ring,halsband mycket fick jag och jag gillar preciis allt.Tack Fammo o Faffa!♥
Kom för 45min sen hem. Nu sitter jag o ser på tv o chattar me dom bästa!♥
snart blir det nog sovdags,haha^^ Blir tidig väckning imorgon.Redan klockan 6.oo för jag ska med mamma o bästaste sara o shoppa. Kommer bli jättesuperotroligt roligt!♥
Förresten det är ju oxå höstlooov imorgon!♥ guud vad skönt

Puss o Kram!♥

blåsigt väder,o kallt..och en dålig bild..men får duga (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: