22.13

Hejsan Hoppsan!

Idag har det varit en vanlig tråkig måndag,men dagen gick nog ganska snabbt.
När jag var hemma,förd jag cykeln till källaren och då när ja skulle öppna dörren kom alla lekisbarn förbi o sa hej,moooi..massa gånger,liite sött (;
Nåiioo..Var otroligt trött när jag kom hem,så satt på tv o lo där o halvsovd tills mamma kom hem o lagade mat.
Efter maten lagade jag iväg mej till saras sedan på hp.Gick riktigt bra foten har blivi mycket bättre.
Sitter just nu o hör på en underlbar låt och chattar me de bästa!♥

Livet är svårt imellan,men man hamnar lida för det...Inget kan man göra...
Men men men..Nåiioo..Ingen människa har inget bra liv..Tänka det positiva..Puss!♥

Imorgon är det Tisdag..Vad gör man då? Ingenting,sköön dag,kanske ligger hemma som en padda eller...far till en kaveri. (: Eller bara blir på stan..Får se den saken..

Puss o Kram!♥

Postat av: Heidi

Jag har ett bra liv ;) så va tyst snygging.

Kolla in min egna blogg :D

2010-10-06 17:05:07
URL: http://heidilindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: