20.39

Halloij!
Idag har jag suttit hemma hela långa dagen.Suttit och sitt på mirrors 1 o 2.Ganska hemska båda två.
Men borda istället suttit o läst i läxböckerna men inte orkar man på lördagarna då måste man ju få vila. (;
Har suttit oxå o fundera idag att jag skulle vilja ha en napakoru,gillar det massor.Men får se lite hur o när.. ((:
Har tränat lite armhövningar o magmuskler o sånt.Och nu sitter jag o äter några chokobollar. ps.misstolka inte ;)
xD
Nåiioo..men snart kommer mamma hem från jobbet och då fortsätter jag att se på tv igen,haha^^ 
Verkligen en mysig dag idag ((;

Puss o Kram!♥


en bild från saras!

Postat av: Sara

Supersweet bild :) <3

2010-10-17 13:29:26
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: