20.39

HeijsanHoppsan.

Nu har man cykeln hemma då,var igen mörkt att cykla hem men klarade mig. (;
Värför måste det vara så mööörkt,gillar inte,bara att myysa (; ofc..

Just nu sitter jag o läser andra bloggar,och chattar och borde pussla ihop ett pussel som Emilia inte kan så borde hjälpa.Dricker kokis och äter godis,tocktock..inte bra inte bra (A) hehhe^^ Men inte orkar jag troma mera i mig  (;

Hadetsåbra!♥


Postat av: Heidi

Jo vi har haft, men har inte sett bilderna ännu så haha, dom kanske är fuuula som fan ;) men du kan få ett i julklapp. :) då skall ja ha ett av dig!<3

2010-10-31 00:11:20
URL: http://heidilindblad.blogg.se/
Postat av: Heidi

hah du skulle se vårt klassfoto, fyyyy fan ser ut som ett lik ;) men ja får se dom i veckan eller nästa vecka dom är i skolan å ja ska på praktik nu så ska int alls dit fören nästa månda :D



<3

2010-10-31 15:31:35
URL: http://heidilindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: