20.24

Förlåt att jag inte har bloggat har bara inte hunnit och att inte orkat vara på datorn.Hela dagen igår var jag inte ens på datorn ;o Har jag fått något fel eller vad? ;o
Nåiiaa..Men på ett vis e det bara bra för har varit lite för mycket på datorn.Jasså.
Imorgon har jag då fysik prov (suck) Har övat hela dagen,kan nog en hel del utan till men inte vet ja nu sen om det kommer i provet får hoppas med det.Och så har jag lite slarva,hehe^^ Med moddan,borde ha lämnat in den idag men glömde allt hemma så får lämna in den imorgon (;
Har hjälpt mamma med att tvätta fönster och sätta upp nya gardiner,ganska bra gick det förutom att laku tänke hoppa ner från fönstret men han ta ner honom,men på ett sett tror ja inte att han skulle ha hoppat ner,så jag lärde honom en ny sak igen,att vänta o sitta tills jag säger,eller han ha nog vetat det men skitsamma ;)
Efter det fixade jag mammas dator,efter det fortsatte jag att läsa på provet.
Men nu ska jag bara lite till chatta,sedan blir det sovdags..Jeejee.
Annors det är oxå fotografering i skolan imorgon och har ingen aning vad jag ska ha för kläder på mig ;s
Får fråga mamma när hon kommer in.
Imorgon efter skolan far jag till Sötaste SARA!♥

Puss o Kram!♥

hihi..För sööt!♥(sara)




Postat av: Sara

Hihi, tack! :)

Men den här e int söt :s



Haha, pussis <3

2010-10-18 20:27:59
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: