19.33

Är hos pappa nu,vi har varit och äta hamburgartaldrik.Och varit hemma med 2 katter.Har nyss gjort lite på min finska bokreferate som jag ska ha färdigt till måndagen,bara några frågor att svara på ännu.Men gör det imorgon (:
Dricker cokis och äter glass och ser på tv,men hiinner inte direkt se på tv för det är så roligt o se på när katterna bråkar med varandra.Min fota har annars blivit bättre,det tar nog lite ont då man rör på sig hela tiden,alltså går.Nu ska jag ta lite lasagne,att pappa ser att jaag har ätit (;
Börjar bli mörkt redan ;s men de är ju myysir xD
Bilderna kommer inte idag heller,orkar inte sätta bilderna in på pappas dator men gör det när jag kommer hem imorgon. (:
Ha det så bra!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: