19.22

Heeij.

då börjar jag igen med mitt förlåt att inte bloggat,har bara inte hunnit.
På fredagen var det filmkväll hos Saras,kom hem vid ett tiden.hehe^^
På lördagen var jag hemma och på kvällen for jag övernatt till mommo tills idag.För jag sko till kyrkan idag så vi tog Ines med till kyrkan,efter kyrkan blev jag hos Ines och väntade tills mamma hade slutat jobba.Direkt hem efter det.Började läsa till enka provet,tills jag blev helt yr och fick huvudvärk,ingen aning varifrån o värför. ;s men det gick över när jag satt här en stund på datorn.Konstigt nog.Imorgon är det då vanlig skola och värsta veckan e här,3 prov denna vecka kan det bli värre? men inte efter varandra som tur men det har vi i december "suck"



Lista över veckan!

  • Måndag: Provläsning till hissa
  • Tisdag: Provläsning till hissa + Sofia kommer till mig♥
  • Onsdag: Hp +provläsning till hissa
  • Torsdag: Provläsning till biologi
  • Fredag: på fest till Kika!
  • Lördag: Till pappa! ((:
  • Söndag: Kommer hem från pappas.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: