16.54

Heij (:

Hohho vilken dag kan jag bara säga. Vaknade klockan halv sju och for i duschen. Shoppade en hel del som jag nog kommer att sätta in bilder på. Men inte riktigt nu men nog ikväll (; Har haft riktigt roligt tills det blev mycket tungt och varmt  tiill bära på,men klarade mig. (: Ikväll blir det kanske bowling,hoppas det blir för det skulle vara roligt. Sara följer med då oxå (: (y) Efter det,om det blir,så kommer Sara övernatt till mig ((:
Borde oxå beställa lite bilder från ifolor , men gör det ikväll när jag kommer hem (:
Men har på någo vis känn för att vi inte far men det brukar jag ofta ha,e alltid lite negativ (;
Det har ju oxå kommit snö idag,märkte det påvägen hem med tåget,och inte har det kommit lite utan ganska mycket vad jag tycker.SnöSnöSnö!♥ Man får ju nästan riktig julfiilis,oijh..Pepparkakor,glögg o allt annat gott,nejnej..Nu får jag sluta med det där ((;

Hadetsåbra!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: