16.00


Nu är jag hemma från skolan,har gått något otroligt långsamt i skolan idag.Men matta provet fick vi ut (; bleev nog nöjd,för det var ju ganska svårt.Efter skolan for jag,sara och patricia till Canny,där jag köpte svarta "farkkun"
Klockan sju iväg på Hp.Är otroligt trött och har sjukt i halsen o lite snuva så får se om ja alls är med men jag far iallafall me dit o se på.
Hörde att det har kommit något lite snö där vid lappland (; Uuh..snart blir det skidor,snoukka,skrinning (;
Men den där förskräckliga skylan är ett problem och efter all fiin snö så kommer det slask pladask..ussh.Det värsta med vinter..Men ska ju inte klaga heller var ju oxå lite för väl varmt i sommar oxå. ((:

Nåiiaa..Sitter o söker efter några tips till min header som inte funkkar något bra,inga tips hur jag ska göra? Neps..
Nu och äta!Bloggar ikväll mera!


Pussar o Kramar!♥


En failbild på mig!


Postat av: mm

kul bild

2010-10-12 16:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: