18.40

Heeij (:
Idag har det varit en snabb dag vad jag tyckte (: 
Gjorde lite skills på jumppa timman idag,haha^^ Vi hade hanttis o så "mitt" lag,så vi vann alla,om jag kommer ihåg så (: Efter jumppan hade vi klassföreståndar timma och vi fick reda på hur våra timmar blir till nästa vecka och följande.Guuuud,vad jobbigt,kommer påriktigt nästan o dö av de timmorna.Men klarar väl det.
Halv tre hade vi säbä övningar,hade sjukt i benet så kunde inte riktigt göra det bästa idag.Men nästa gång (;


Har nu läst 1 gång igenom biolla provet,kan något av det nog,men måste nog läsa en gång till,men gör det med kära Nise igen en gång,sällan vi övar prov tillsammans,men det är typ lättast så. (via datorn övar vi,samtal) (;


Hittade oxå en bra låt som jag har sökt efter ganska länge.
Ps.Är väldig dålig att söka efter låtar x )


Skriver ikväll,PussKram!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: