Singstar gäller (;

Heijssaan.
Idag har jag och Niise sjungit singstar och vårt mål var att bli singstar på mamma mia och VI LYCKADES! Jeeh (;
Efter det lagade vi mat och var på datan tills klockan blev fem.Då min pappa ringde o fråga om jag skulle komma med till farmor o farfar och det gjorde jag på samma gång förde vi hem Niise.Men jag och Niise har haft roligt!♥
Kom för 20min hem från farmor och farfar.Vi firade farsdagen idag istället för när pappa inte kunde komma upp hit imorgon.Så imorgon bär det av att fara sekert till mommo o moffa.Nu sitter jag här och lyssnar på Justin biebers låtar,u smile och Somebody to love.Ska börja mera blogga nu så att ni som läser inte kallar mig slö (;

Puss o Kram!♥


där ser ni oxå mitt ny klippta failade hår.
+
att jag och Niise sjunger singstar (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: