Onsdag..Trög dag!

Heeij alla bloggläsaren (;

Idag har det varit en tröög dag eller timmorna ivarjefall. 
Dagens schema! Hälsokunskap,modda,matta,matta,modda,modda.


Fast dagen gick nog ganska snabbt framåt.Just det,igår hade jag lite problem om fredagen,hade inte kommit ihåg att jag skulle på någon ljusparty och jag hade ju planerat med Niise att hon kommer till mig övernatt,men det ordnade sig så att jag inte far på något ljusparty,så Niise kommer till mig övernatt!♥ Huujaah..


Imorgon......Är det säbä efter skolan,vilken tid har jag ingen aning om borde fråga Niise bara hon skulle logga in på msn (: Vad ska jag nu hitta på till skriva..Hittar inget på.

Hejs!♥Godnatt!♥

Postat av: Sara

Du skrev inget om att du igår pinade mig när du sjöng julsånger! :(

Hahahha, nånejnej, puss <3 ^^

2010-11-10 21:36:02
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: