22.03

Heeij (:

Idag har det varit en ganska så rolig dag,Kika var tillbaka till skolan,jee!♥
Det var otroligt länge sen man så henne.Nåiiaa..Hade engelska prov och det gick helt bra vad jag tyckte men beror på om hon har sträng skala,så vet jag inte men över 6:a får man nog (: Har oxå ändrat lite på min blogg men headern inte färdig ännu.Måste jobba lite mera med den ännu (; 

Kika har sin fest på fredagen,men borde ringa til pappa och säga/fråga om det passar,att jag far dit på lördagen istället.Roligt veckoslut igen en gång,jippihaiijjee!♥

Imorgon kommer käre Sofia till mig.Hon kommer efter skolan en stund typ till kanske fem,halv sex tiden,vet inte ännu,för sedan vid kvart över sex kommer madde+hennes mamma efter oss och sendan på möte till skolan.Efter det blir det väl provläsning om det inte blir alltför sent.Men nu ska jag ut med hunden och sedan och sova!♥

Godnatt sötisar!♥



Postat av: Sarre

Hihihi, aws. Du är kär igen ^^

Puss <3

2010-11-01 22:12:22
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: