17.50

Heij..
Hinner inte blogga så mycket ska snart iväg till skolan på något föräldramöte som vi elever skulle med.
Nåiiaa..Har varit en ganska trög,långsam skoldag idag.Var vrålhungrig efter moddan och trodde det var mat men nej en timme till så var det mat,klarade mig,wohoo..

Efter skolan kom Sofia till mig en stund,vi övade till musan,en dans som vi skulle ha färdigt tills idag men det gick int så bra men vi tar det till nästa gång (; Vi pratade oxå om att börja sähly,som jag skulle gärna vilja börja men svårt till hitt plats dit,eller att få kontakt med någon,får fråga min småkusin som är med i laget. (; 

Men snart iväg-->skriver när jag är tillbaka (;

PussHeij! (:


min kusin och jag,hade lite tråkigt hos mommo så vi klädde ut oss.

Postat av: J I L L I Z

VA GÄRNA MED PÅ MIN BLOGGTÄVLING, BLI DAGENS BLOGG OCH TA DEL AV ALLA MINA 1000 LÄSARE DU OCKSÅ :D HOPPAS DU ÄR MED NU!!

2010-11-02 17:20:48
URL: http://Http://Jilliz.blogg.se
Postat av: Yasmine

Vad tycker du om Simpsons nya intro? :)

Hiss eller diss? Kolla min blogg. :)

2010-11-02 20:38:51
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: