Skoojjiigt! :D

Sori jag har inte riktigt haft tid att skriva på bloggen.
Igår satt jag o lästa på engelska prov,var hos mommo och var ute o gå med Denise.
Om tal om engelska provet så hade jag det inte idag.
För Sakke var borta o hon vill att vi båda ska skriva tilika provet.
Så provet blir väl nångång i nästa vecka.

Idag har jag varit med bästaste Pernilla♥
Roligt? Juuh som fään :P :P

Vad gjorde ni?
Vi var ute o åkt med Pernillas scooter till abc på glass :) Muums!
Fota o had roligt :)
Kommer att sätta in lite bilder :)
Jag tror nog inte att jag sätter in alla herrejästas de blir förmånga XD
Klockan gick snabbt frammåt.Så hamnade cykla hemåt. :)

Skolan
Jauuh kan berätta lite om skolan oxå :)
Idag i skolan var det nog ganska så roligt!
Timmarna i skolan idag:
Handarbete
Handarbete
Handarbete
Modda
Finska
Matta

I hanttan fick jag färdigt min kjol :) Stålt :)
Moddan hörde vi på när några från klassen berättade om något.
Finskan jobbade vi.
I mattan hade jag blivit ganska mycket efter.Men jag lärde mig ganska snabbt i mattan va vi skulle räkna m.m
Så nu kan jag det.Stålt!

Det var allt fö idag!
Nu kommer bilderna!




Pernilla♥

Jag!

Dagens fågel! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: