Sjuk o moffas kaffe :)

Goodmorgon..
Ingen skola idag heller p.g.a den eländiga snuvan.Det kanske blir en skoldag imorgon beror ju oxå på hur jag mår men får se..

En fråga?
Vad tycker ni om min blogg nu? :) Fiin?
Ska kanske ändra lite idag igen :) Kan inte riktigt bestämma mig :)
Slut me Frågor ;)

Jaa aa imorgon fyller mamma :) Då ska man ju förståss gratulera henne :)
Och på kvällen kommer alla människor på kalas.. "suck" hur ska jag orka? Nej nej det kommer sekert bli roligt men jag säger bara VARNING FÖR SMITTNING..Men inte tror jag att de smittar mera :)
Får skriva mera ikväll :)
Just nu e moffa o Laku ut o går på en lång promenad i vackra vädret :)
Jaa som sagt när vi talar om moffa joo han ska ha kaffe när han kommer in man måst väl stiga upp då o sätta på lite kaffe :)
Vad tycker ni att ja ska sätta fö mått eller vad man kan kalla de? 3 o 3 eler 2 o 2? :D Jag sätter 3 o 3
Det blir passligt om ja sätter 2 o 2 blir de väl gnäll fö att de e fö lite :) Jajaj^^ Nu ska ja fara o sätta på kaffe då :) Får se vad han tycker om de sen o :)

Så vi hörs ikväll igen :)


Postat av: Anonym

KAFFET VAR JÄTTEGOTT efter en lång promenad med LAKU - TACK

2010-05-05 19:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: