Sjuk :( Men int så farlig sjuk! :)

Heeij :)

Vappen var helt rolig.Sofia kom övernatt från fredagen-söndagen :)
Vi spelade kort, drack mjöd, var ute me Laku,och så på teve  m.m

När vi var ute med Laku så släppde jag han lös.Ska försöka få han o lyda på någo bättre sätt.Det gick jätte bra vad jag tyckte.Men när jag berättade till mamma att jag lär han så hon blev helt nervöser o sa
"tänk om han rymmer sen jag tänker int spring efter han".
Men ja sa tibax "int rymmer han för de går fiint"

Idag är det fint väder.. :) Men det blåser nog kallt.Men jag skulle vilja ändå ut men när jag int kan.. :(
Har sjukt i halsen.. :(
Men just nu e de lganska myki bättre när jag sovd typ 2timmar :O
Ganska länge de men..de va sköönt.
Så just nu ser jag på teve igen. :)
Det kommer nog int så mycket på teven.
Imorgon e de skola igen.Men jag tror jag blir hemma,int iss jag fara och smitta ner andra.
Mamma är ju oxå ledig imorgon så hon får sträcka som en holigan efter allt ja vill ha.. :)

Nu har jag inget mera till skriva :(
Puss o Kram♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: