Regn,regn och regn -.-

Tjeena Galopp

Idag har jag varit hemma från skolan igen p.g.a att ja e sjuk ännu.
Vad jag har gjort idag:

-Sett på Tv
-Varit på datorn
-rett upp rummet

På tal om teve såg jag på Silent Hill.Kan berätt om filmern lite..
Rose är orolig för sin adoptivdotter Sharon som går i sömnen.                 
Varje gång hon gör det yrar hon om "Silent Hill".
Roser tycker detta är konstigt så hon bestämmer sig för att åka till platsen.
Trots sin make Christophers varningar reser hon dit, ovetande om den lilla stadens mörka hemligheter.
Ska hon finna kopplingen mellan sin dotter och staden?
Väl där dröjer det inte länge förrän det börjar hända mystiska saker
Dottern försvinner spårlöst och mörkret har tagit över staden och dess invånare.



Jaaauuhh..Där va den filmen :) Nu har jag en ny header o ny bakgrundsbild :)
Vi får tacka Pernilla för bakgrundsbilden.Taaacckkk♥

Juuh e jätte stålt med min blogg nu..♥
Det blir väl en vanlig dag imorgon.
Men vi får se hur jag mår först flunssa väl som vanligt :(
Men på måndagen nog till skolan..Annars tror dom ju att ja ha sluta eller någo liknande.

Just nu sitter jag här o bloggar förståss o kollar ut i genom fönstre o ser hu det regnar o blåser uuusch... sånt väder.
Hooppas det blir sol imorgon♥♥
Men nu har jag inget mera och berätta. :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: