Måndag!

Hejj :)
Idag har det varit en vanlig måndag :)
Skola!
dagens schema:
Geografi
Hissa
Rella
bildkonst
bildkonst
finska


geografin gick vi igenom kapittel.
hissan hörd vi på andras arbeten.
Rellan gick igenom.
teckan hålld vi på att klippa från tidningar o prata för de mesta :D
finskan fick vi ut våra förhör fick 7- upps.. hehe^^ O så spela vi något spel.

Efter skolan!
Fick åka med Sara hem :)
När mamma kom hem for vi till butiken,man viste inte rikit vad man skulle laga till mat,fandes typ ingenting.
Men det blev spagetti o köttfärs.
Efter maten ringde jag mommo o fråga om ja kunde komma.Så hon kom efter mig :)
Vi lagade dockan till imorgon den blev ju helt bra :)
Mommo kan ;)
Och så har jag övat på matta provet :)
Hoppas att det går bra.. :)Ska sätta in en bild på min docka :)

Snygger? :) Såklart ;) xD





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: