Kvällens inlägg :)

Gookvääll.. :)

Hohho..Nu har jag suttit o pysslat med min header o entligen färdig.
Bara den sko ladda färdigt snart.
Men vi får vänta o se :))
Laddar lite trögt nog :)  Nåjaah..Kan berätta lite vad jag har gjort ikväll från klockan 16 frammåt.. :)
Moffa har varit hit, han var hit för att gå ut o gå med Laku.Värför kunde du inte fara? kanske er fråga är!?..
För jag är fortfarande sjuk :/
Moffa hämtade en chokladplatta,chips,glass o jordgubbar :)
Ska snart börja äta jordgubbarna :) Med socker på :)

Just nu sitter jag o ser på frendit o bloggar förståss.. :) Och Chattar.. :)
Får se om jag kan fara den här veckan till skolan känner mig mot bättre hållet.
Men imorgon bitti kanske mot sämre men får hoppas mot bättre :)
Jaa-aa vad ska ja skriva mera?!? Snart kommer mamma hem från arbetet.När mamma kommer hem så kommer de sekert massor me frågor hur jag mår o plaplapla.. :)
Men men såna e mammor ;)

Men nu inget mera till skriva.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: