Fortfarande sjuk :(

Helluuh!
Idag har det varit en Tv-dag :)
Och chattat med Denise för hon e oxå sjuk :/
Det är jätte många som e sjuka nu..Det är sekert av vädret + att man blir smittav av domm som kommer till skolan som inte är friska.
Men imorgon ska jag till doktorn o kolla min hals..har någo vita prickar.. :S
Vill int ti doktorn de e hemskt o vara där när dom sätter pinnen nästan in i halsen på en :S

Jaha..Det är måndag idag.Det kommer nog int så mycket på teve.Jo visst kommer det :D Simpsonit kommer det :)
Skoij det ska ja se på nu ikväll. :)
Fast de ha redan börja ser ja xP

Som jag sa imorgon till doktorn,så de blir nog ingen skoldag för mig imorgon heller :(
Hoppas det blir bättre imorgon att man kan göra någo annat än att sitta framför teven men det blir de ju ändå.. :S
Men men o suck o stön...

Va ska man nu till berätta om??
Men nu ska ja fara o äta :)
Så...
Puss o Kram ha de så bra :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: