Fint väder! ♥

Heeiijj!.
Idag hardet varit en solig skön dag.
samma väder imorgon.De betyder att sommaren e häär!! Oijj så skööönt♥♥
Entligen man fick vänta ett tag innan snön börja ge sig. Vi borde köpa hem en frys så att vi kan ha glass annars e de ju dåligt.
För glass e de bästa på sommarn ♥
Man har blivit lite solbränn känner man nog.
Men inte e solen så stark ännu inte.
Imorgon är vi lediga för det är kristi himmelsfärds dag.O då e de Feest!! ♥
Kommer bli jätte roligt.
Och på fredagen e vi oxå lediga♥sköönt med ledig.Haha fasst jag var ju sjuk förra veckan,så jag har varit 3skoldagar i Maj.Snart sommarlov så.
Nåjaah.. :P

Skola:
Idag i skolan var det roligt igen! :)
Vi hade:
Hussa
Hussa
Hussa
matta
hälsokunskap

I hussan hade vi ett oförberett prov.De gick nog bra.
Vi gick om kring o städa o sko plasera saker i rätt roskis.
Och i mattan räkna vi några uppgifter men de gick lite trögt frammåt nog för vi alla va lite
trötta o orkade inte rikit jobba så mycket men jag gick nog frammåt 6-8 uppgifter.
Och i hälsokunskapen läst vi i någo böcker.


Övrigt

Var ungefär fö 20min sen ut me Laku (min hund)
Hade honom lös gick jätte bra.
Får se imorgon mera :P
Ska ut med honom imorgon oxå om ni inte förstå vad ja menade. :)
Åt just en good bulla.
Skulle vilja ha en glass oxå de sko smaka gott i detta varma vädret.
Men inte har jag något annat och berätta mera.
Det blev ett långt inlägg idag :) ♥


Puss o Kraam♥





Postat av: Anonym

Hej - smaskens med glass - fin bild men din profilbild kunde vara lite gladare - du ser lite arger ut hihihihi heippa

2010-05-12 19:35:49
Postat av: Anonym

heippa - vilken smaskig bild på glass - jag blev sugen på glass men har ingen snyft

Din profilbild kunde vara lite gladare - till sommaren .du ser lite arger ut ....... moikka

2010-05-12 19:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: