Glömt men nu skrivet :DD

Sorry att jag inte har skrivit i min blogg på länge men jag har nog tänkt att skriva men isåfall skulle det bli kanske mest bilder o 2 rader text så jag tänkte mig fram att jag skriver det senare men nu när jag håller på o skriva som bäst kommer ja inte riktigt ihåg mera men jag kan ju annars berätta något iallafall :D

På fredagen var jag förståss i skolan.Våra timmar

Geografi
Fysik
Engelska
Engelska
Gymnastik
Gymnastik

Jaah..ganska lamt men :D

Nåjah efter skolan for jah förståss hem.
När jag kom hem satt jag på datorn o var där o så laga jag lite mat till mig.
Sen om några timmar var jag färdig. Och då var det dags att fara på tjejkväll till Kika♥

Jag hamna gå till Kika men det var ju int så lågnt ifrån heller :D
Och jag var föörst hos Kika men jag hjälpte henne lite att det gick snabbare att det inte skulle vara halv-färdigt när dom andra kommer :D
Vi alla hade skit humor sen blev det diskosioner.! O allt hittills är allt bra :D
Här kommer lite bilder från tjejkvällen. :D


Fråga int va Nise gör :D ♥  Madde :D hon tydligen funderar lite :D♥

Sofia :D   och Zaida äter godis :DD♥  ( de e ingen dimma inne :D )

Hahah^^ Nise o Kika :D:D ♥

Där var dom bilderna från tjejkvällen :D




Lördagen :D

Var det kalas hos mommo o moffa. För moffa fyllde år. Eller han hade kalase då men han fyller igentligen på måndagen :D Grattiis moffaa :D
Japps.. :D Nååh va vi gjorde där: Åt o drack o tala o skratta :DDD
Klockan sex for jag o mamma hem för jag skulle till påminne by night de va niice där :D
Jag tog mina skidor men sen när vi var i backan ville jag snoukkaså jag ringde mamma o sa att jag tar snoukka o då lämna ja mina skidor i gömman :DDD
Visst e man kloker? :DD


Söndag alltså idag då :DD
Jag har varit ut me min hund :DD
o så ha jag no vari inne o så ha jag faktiskt borsta Laku oxå :DD Fint gick det :D
Men nu har jag faktiskt inget mera o berätta :DD

Puss o Kram // Jenny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: