Stora nyheter :DD

Igår stärva hela datorn så ja inte kunde skriva in på bloggen men nu ska jag skriva :D

Igår var jag till Lina och Pernilla.Pernilla hade fullt upp med finska tent om de no var det hon hålld på me.
Hade nog helt roligt.Kunde inte vara så länge för det var skola nästa dag.
Nåjah Lina följde mig en liten bit hem :D
Sen kom  oxå mamma gåendes imot mig o då for lina hemåt :D
Nåjah mamma o jag gick hemåt.
Mamma frågade om Pernillas hamster (Hassler) o så sa jag att den var sööt <3 :D
Då var mamma sån skulle du kunna ha istället för en gerbil.Jag ble helt Whooooot?:O
Sen börja vi tala hela vägen hem om att ja skulle kunna få en hamster <33

Om jag sku få en hamster skulle den heta Dumle :D
Fråga mig inte värför just Dumle men det låter nu så bra :D

Så hoppas jag kommer få en hamster :D <3

Där var min nyhet :D

Idag: Skola som vanligt.
        Efter skolan gick jag till mommo o moffa för mamma skulle på teater med mommo o några andra som inte direkt känner.
Och så har jag läst på fysik prov svårt men ändå lätt :D

Nåjaah nu sitter jag här med handuk på huvudet :D

Har väl inget annat och berätta.
Puss o Kram // Jenny <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: