Skola,Ryggen,Zaida

Idag morgonen hade jag ont i ryggen pågrund av någonting jag inte vet.
Men jag tänkte att de går sekert över.
Så jag gjorde mig färdig för skoldagen :D
I skolan.
Hade fortfarande sjukt i ryggen..
Men jag for till hälsosystern efter vi hade haft våra tre timmars handarb.
Hos hälsosystern.
hon frågade om jag ville ha salva och en tablett burana.
jag tackade jo.
Efter det for vi igen på timma efter några timmar (1-2)
Så for jag igen till hälsosystern o fråga om hon hade något stöd för ryggen.
Japps det hade hon bandage.
Jo då börja hon virla med bandage runt midjan.. xD
Fortfarande hade det inget hänt med min rygg :(
Efter skolan for jag till Zaida. :D
Vi hade skit roligt men inga bilder :( tyvärr :D
Sen kom mamma efter mig.

Just nu ligger jag på golve o ett problem är HUR ska jag slippa up härifrån får väl skrika på mamma :DD
Nåjah..
Kanske inte kan fara till skolan imorgon om de är besvärligt med ryggen.
Kan ju inte tvingas med min rygg..
Det är inte roligt :(

Men men .. Inget mera till skriva ha det så skönt :D
Puss o Kram // Jenny :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: