Längtaar Längtar Längtaar :D <3

Jag längtar tills jag får min hamster <33 :D
Men vi far o köper en efter påsken <3 :D

Men nu e man sjuker med ;( Sjukt i halsen o feber o lite snuva :(
Och det värsta just då när det blir lov ska man bli sjuker  :( Sablar ändå xDD

Nåjaah.. Man blir väl frisker snart får man hoppas :D
Igår städade jag mitt rum eftersom jag inte hade städat på 4 dagar OSCH vad råddigt det var hehe^^
men det gick hastigt undan o när golvet syntes igen började jag städa bokhyllan oxå :D
För min hamster ska bo där :D I bokhyllan :DDDD Neej neej den ska nog bo i en bur :D

Idag skickade hälsosystern hem mig för jag hade feber..
Så jag får skriva finska prove en annan dag efter påsken :)
Just nu håller mamma på att laga mat undrar vad det blir för mat idag :D
Har inget mer till skriva..

Puss o kram // Jenny

<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: